Tandläkaren

Idag har jag varit hos tandläkaren 09.50 Jätte kul haha NOOT !
Brukade alltid vara hos tandläkaren förr med mina jä*la tänder
fortfarande ikke nöjd men vafan , nu är de mina visdomständer
som växer snett så jag tuggar i princip på mina kinder så jag får
sånna goa blåsor i munnen , MEN de tog massa kort och höll på
dö de tryckte ner ''bilden'' ner typ i halsen eller kortet där de
tar röntgenbilden på jätte långt ner usch ! Roten var helt vridd
snett haha såg ut att göra ont om de ska dra ut den men antagligen
blir de operation .. men har fått boka en till tid hos tandläkaren
nästa vecka där de ska kolla mer sen yttligare en tid där vi ska
bestämma om de blir att dra ut eller om jag ska t sjukhuset och
kolla mer på tanden ! Vilka problem dessa onödiga tänder ska skapa


Senare idag ska jag nog på spinning helt ensam 17.00 inte så kul
men måste fan träna får lite ångest annars vill verkligen komma igång..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0