Torsdag, Lipz

Hello ! Bestämmade jag och Alexandra oss för att dra till Lipz för
vi båda hade aldrig varit där och i Uddevalla hände de inget endå
Så vi satt å drick hos mig å tjötade om allt haha skit länge sedan vi
sågs , Sen vid typ halv 11 åkte vi till trollhättan för snälla mamma körde
oss , Så när vi kom dit var kön minst 50meter galet mkt folk aldrig sett så
många hahaha tänkte vi kommer aldrig någonsin in !!

Vi stod i kön och smög före lite diskret haha typ 2 meter , sedan stog alla
där och knödde så man knappt fick luft och vi stog stilla hur länge som helst,
Sen i kön så tryckte alla på som fan som de brukar göra i kön , och då vänder
sig en kille om å säger '' Fan va du knör bra'' Fan va sur jag blev jag sa de till
han de är väl FAN inte bara jag som står i kön eller tror du de är endast jag
som knör på dig eller ? sen började en annan kille kääfta med alexandra och
skrek att vi skulle ställa oss sist i kön och blabla´..

I detta läget uppskattar jag Uddevalla & folket, killarna mer här inte en chans
att killarna här hemma skulle bete sig på de sättet här kanske någon men inte
så många som i trollhättan sedan drog vi ut nog den smästa tänkbara dagen i
trollhättan haha ..


Sedan dansade vi och hade grymt kul också förutom att några killar förföljde oss efter vi
sakt till dom att vi ville inte dansa med dom för de äcklade sig osv men de fattar verkligen
inget nej utan förföljde oss överallt , stod utan för toan när vi gick dit för å bli av med dom
fan va rädda vi blev asså de var fan inte normalt å dom var 3 st som var värst men de hade
ju ett gäng på säkert 10st andra som också blängde på oss och gick efter oss, Då var man
fan inte tuff asså tur att vi träffa en svensk kille som fick hjälpa oss haha ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0