Sjuk ut åt helvete

Tjaa !!! Såhär dålig har jag aldrig varit ... Urinvägsinfektion
som känns som någon annat de är ett helvete kan inte kissa/gå röra på mig
AJAJ och läkaren jag var hos ska vi inte enns gå in på vilket svin !
Medicinen funkar knappt & snart är de midsommar ! =D Jag kunde inte
varit gladare ! Allt är heltenkelt skit ! Läkaren sa ta '' alevedon lr iprem ''
Bullshit sånt funkar inte , inte enns de starkaste vi har här hemma funkar
brufen 800mg de är endå starka saker .. har fortfarande ont men inte lika mkt
kanske ... usch säger jag bara ...
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du ska dricka mycket vatten eller tranbärjuice så blir det bra sen :)

Svar: Taack så mkt får göra det =D
issafashiion.blogg.se

2012-06-22 @ 08:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0