Summerburst <3

Ja herregud vilken helg , bästa någon sin ! Dessa 2 veckor har
varit grymma haha så kul som jag haft har jag aldrig haft innan ! =)

Blåmärken säger jag bara



Står man längst fram på Summerburst och ska se på Avicii brevid killar på 180 och
väger en hel del så får man räkna m blåmärken mina revben gör skit ont haha ! Höll
seriöst på svimma , alla tjejer som stog vid oss/längstfram fick vakterna lyfta över
för de var sånt tryck !! Men jag tänkte såhär har jag stått här fan i över 2h ska fan inte
svimma eller bli överlyft nu när Avicii kommer haha då får jag svimma !!!

Men förstår nu hur folk kan bli ihjältrampade osv aldrig stått längst fram innan
kan tänka mig jay-z & kanye west att de var galet tryck där haha !

Sjukt kul har jag haft iallfall <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0