Lördag



Igår var de fest hemma hos Jonatan och de var ganska mkt folk där , riktigt kul men som
vanligt kommer jag alltid sist typ haha så fick halsa i mig vinet och de spåra haha men vafan
man lever bara en gång eller hur ? De var iallfall All in som gällde träffade även Linn
vi har gått i handboll tsm i hundra år å kännt varandra sen vi gick på sandersdalsskolan haha
men jätte längesedan jag träffat henne så de var också kuul !

De var kul att träffa lite nytt folk , Harrys var också kuul men har inge minne av hur jag kom
ner haha riktigt illa sen var Swingfly där och uppträdde och på något vänster kom jag längstfram
han var väl bra sen virrade jag omkring lite själv tror jag haha ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0