Shopping

Shoppade i göteborg idag eller hann rättare bara sakt
in på HM haha men hittade världens sötaste SKOR där i
storlek 38 men de var lite för små och de hade ej 39 fyfan
vad ledsen jag blev tänkte beställa dom på deras hemsida nu
när jag kommit hem men de har ju förfan inte ens skorna på
sin egna hemsida även de sakerna jag köpte idag hittar jag inte
på deras hemsida heller snacka om dåligt hemsida haha

* ett par Jeans
* ett par Tights
* ett Linne
* en kjol/klännig

Men de blev att äta gott å gå på bio sen , de blev Safe House den
var rikigt bra faktiskt




minsta bion dock haha vi har ju större i Uddevalla de  var verkligen en besvikelse haha



detta åt vi mums så gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0